״צדק בלי חוכמה, הוא בלתי אפשרי״ (ג׳יימס אנטוני פרוד)

אנו מאמינים בצדק, אך לא פחות מזה, אנו מאמינים בחוכמה. חוכמה שלפני המעשה ולא אחריו.
הפדרציה לבוררות הוקמה מתוך הבנה כי פעילות מקצועית ויעילה יכולה להביא צדק למקומות בהם הבירוקרטיה מעכבת אותו. תפקידה של הפדרציה לבוררות לסייע
לאזרחי ישראל ליהנות מהליך משפטי מקצועי, שקוף, צודק ומהיר, כאלטרנטיבה להמתנה הארוכה ולסרבול הקיים בהליך משפטי רגיל.
הפדרציה לבוררות מושתתת על מקצועיות, שקיפות ואיזון, ומעניקה לכם את הפתרון המושלם לסכסוכים עסקיים, אישיים, משפחתיים או צרכניים.
״הפדרציה לבוררות רואה לעצמה זכות גדולה להיות בית להליכי בוררות המשרתים את מערכת המשפט ואת אזרחי המדינה ופועלת לקיום הליכי בוררות ידידותיים,
יעילים והוגנים.״  (פרופ' חמי בן נון)

 

  • נקלעתם לסכסוך אישי/עסקי?

    הפדרציה לבוררות וגישור מציגה בפניכם דרך ייחודית ויעילה לישוב סכסוכים. חשוב שתדעו, להליך הבוררות והגישור מעמד חוקי בישראל.

    הפדרציה לבוררות וגישור מציגה:

    • רשימת מומחים לבחירתכם
    • עלות ידועה מראש
    • מתנהל תוך זמן קצוב

    בואו יחד נסיים את הסכסוך בפדרציה לבוררות וגישור!!

    נא למלא
    נא למלא מספר טלפון
    נא למלא

ל

ה

ש

א

ר

ת

 

פ

ר

ט

י

ם

שיטת הפדרציה לבוררות

ארבעה שלבים לפתרון הסכסוך

עורך דין בורר ומגשר בעל נסיון רב בסכסוכים אזרחיים, דיני חוזים, ממונות, ערבויות וכיוצ"ב. מומחה בדיני עבודה. בוגר קורס גישור, ומכהן כמגשר בסכסוכי עבודה תוך מודעות לרגישות במיוחדת הנודעת לסכסוכים ביחסי עבודה, השלכותיהם החברתיות, הכלכליות, בייחוד לנוכח השפעות רוחב מעבר למתדיינים הישירים. כיהן כשופט עיר בבית המשפט העירוני, עד לכינונו של בית המשפט לעניינים מקומיים.

כיהן כחבר מן המנין בועדת הביקורת המרכזית של הסתדרות העובדים הכללית. כיהן בערכאה הראשונה ובערכאת הערעור של רשות השיפוט הארצית של הסתדרות העובדים הכללית, כיושב ראש מותב, וכדן יחיד. לימד דיני עבודה ויחסי עבודה באוניברסיטת בן גוריון ובאוניברסיטת חיפה ובקריה האקדמאית בקרית אונו. כיהנת כיועץ משפטי בהתנדבות של הסתדרות הגמלאים במשך 30 השנים האחרונות. מכהן כיועץ משפטי בהתנדבות לעמותה לחקר מלחמות ישראל בהתנדבות. מכהן כחבר הנהלה באגודה לחקר המקרא, וכיועץ משפטי בהתנדבות. חבר הנהלה בלשכת המסחר ישראל ספרד. זכה לפרס יקיר ההסתדרות לשנת 2012.

 

 

חזרה

מהי בוררות?

בוררות, היא הליך אלטרנטיבי להליך משפטי, באמצעותה ניתן ליישב סכסוכים ולהגיע בתוך זמן קצר לפתרון לטובת שני הצדדים. כשלא ניתן מענה הולם במערכת בתי המשפט, הבוררות הופכת לפתרון מועדף על עסקים ואנשים פרטיים, שרוצים לחסוך בזמן וכסף ולהגיע לסיום הסכסוך בצורה נעימה ויעילה.

יתרונות הבוררות

הבחירה בהליך בוררות לפתרון סכסוכים מעניקה לצדדים יתרונות רבים: חיסכון בזמן יקר וכסף, דיסקרטיות, ניהול ההליך באווירה נעימה, סיום מהיר של הסכסוך וחלופה מוצלחת לניהול הליך במשך שנים ארוכות בבתי משפט. יתרון חשוב נוסף, בבחירה בבורר ולא בשופט, הוא שבורר נשען על החוק, אולם אינו מחויב לפעול רק בהתאם לחוק ויכול להפעיל שיקול דעת מקצועי בהתאם לחוקי השוק ולנורמות נהוגות, או בהתאם לדין תורה.

הבוררים והמגשרים שלנו

הפדרציה לבוררות מציעה בוררים ומגשרים מנוסים בעלי ניסיון וידע במגוון תחומים. הבוררים והמגשרים הפועלים במסגרת הפדרציה לבוררות נבחרים בקפידה ומחויבים לכללי האתיקה של הפדרציה. לפני מינוי בורר להליך, נעשית בדיקה של אי ניגוד אינטרסים. בצורה זו אנו מבטיחים לצדדים הליך אמין, מקצועי ויעיל, ביטחון ושקט נפשי.

מהו גישור ?

גישור הוא הליך פתרון סכסוכים מחוץ לכתלי בית המשפט, בעזרת מגשר, בדרך של הדברות ישירה ובהסכמה בין הצדדים. הליך הגישור מאופיין בדיון פתוח וחופשי וברוח טובה. הגישור מייצג גישה של יישוב סכסוכים בדרך של שלום.  הליך הגישור נועד להביא את הצדדים להסכמה. אם הצדדים לא הגיעו לפתרון המוסכם על כל הצדדים, אין בכוח המגשר לכפות פתרון על הצדדים.