top01.jpg

גישור ובוררות בתחום הנדל"ן

ענף הבנייה בישראל צובר תאוצה ומרחיב פעילות מעבר לבנייה חדשה, גם לפינוי בינוי, תמ"א 38, קבוצות רכישה, פרויקטים, יזמות נדל"ן ועוד. 
הסכסוכים שיכולים להתגלע בתחום הנדל"ן יכולים להיות בנושא ערך הקרקע, מכירה או חכירה של קרקע או מבנים, שטח משותף והחזרי הוצאות תפעול, עמלות, הסכמי שותפות ויזמות, שימוש לא מאושר בקרקע, מיסים, תכנון ובנייה ועוד ועוד. 
ענף הבנייה מושתת על מימון ואיתנות פיננסית וכל עיכוב בהתקדמות פרויקט, עלול לגרום לנזק כלכלי הן לקבלן / יזם והן ללקוחות. 


ההוצאה הראשונה במשק הבית בישראל הינה רכישת דירה. מדובר בכסף רב, שיכול להוות את כל חסכונותיה של משפחה ולכן הרגישות כלפי כל צד ומהירות התגובה חשובים מאין כמותם.

בוררות, מהווה חלופה חשובה ומכרעת לבתי המשפט, בייחוד בענף הבנייה, ומאפשרת למצוא פתרון הולם ומקצועי לסכסוך מבלי לגרום לנזק בלתי הפיך לאחד או לכל הצדדים הקשורים אליו.
הכנסת סעיף בוררות לחוזה ההתקשרות בין קבלן ללקוח, או בין קבלן לספקי משנה וכד', מהווים גורם חשוב לפתרון מחלוקות וסכסוכים במהירות, ללא עיכובים וללא בזבוז כסף מיותר.
הפדרציה לבוררות מתמחה בתחום הנדל"ן, מכירה את הצרכים הייחודיים של תעשייה ולכן יכולה לסייע רבות לקבלנים, קבלני משנה, אנשי מקצוע ולקוחות שרכשו דירה בפתרון הסכסוכים שלהם לפני, במהלך וגם אחרי הקמת הפרויקט במקצועיות, בדיסקרטיות ובמהירות. 

 

לקבלת מידע נוסף והגשת בקשה לפתיחת הליך בוררות אנא הקליקו כאן ונשמח לעזור.